dijous, 9 de juliol del 2009

Arriba el Tour... tallen els carrers

Demà divendres 10 de juliol el Tour de França passarà per Sant Vicenç de Castellet... és tota una oportunitat per a veure (encara que només de passada i molt ràpid) a l'elit del ciclisme mundial.

El costat negatiu... que ens tallen els carrers, pel que val la pena llegir la següent nota informativa de l'alcalde:

NOTA INFORMATIVA

Tall de la C-55 a l'alçada de Sant Vicenç pel pas del Tour de França, aquest divendres 10 de juliol.

Per a general coneixement es fa saber que el proper divendres 10 de juliol, des de les 9:45 hores i fins a les 12:00 hores, aproximadament, quedarà tallat el trànsit per la C-55 que passa per la nostra població, amb motiu de la 7ena etapa del TOUR DE FRANÇA que va de Barcelona al Principat d’Andorra.

Es recomana transitar fora de l’horari indicat sempre que es pugui, però alternativament s’haurà d’utilitzar la BV-1229, direcció al Pont de Vilomara tant per anar en direcció a Manresa com per anar en direcció Barcelona, i, en aquest últim cas, també l’autopista C-16 de Terrassa a Manresa.

Sant Vicenç de Castellet, 3 de juliol de 2009.

L’Alcalde,

Signat: Joan Manel Garcia Campillo
....

Mañana viernes 10 de julio el Tour de Francia pasará por Sant Vicenç de Castellet... es toda una oportunidad para ver (aunque sólo de pasada y muy rápido) a la élite del ciclismo mundial.

El lado negativo... que nos cortan las calles, por lo que merece la pena leer la siguiente nota informativa del alcalde:

NOTA INFORMATIVA (traducción al castellano)

Corte de la C-55 a la altura de Sant Vicenç por el paso del Tour de Francia, este viernes 10 de julio.

Para general conocimiento se hace saber que el próximo viernes 10 de julio, desde las 9:45 horas y hasta las 12:00 horas, aproximadamente, quedará cortada la circulación por la C-55 que pasa por nuestra población, con motivo de la 7ª etapa del TOUR DE FRANCIA que va de Barcelona al Principado de Andorra.

Se recomienda circular fuera del horario indicado siempre que se pueda, pero alternativamente se tendrá que utilizar la BV-1229, dirección al Pont de Vilomara tanto para ir a Manresa como para ir en dirección Barcelona, y, en este último caso, también la autopista C-16 de Terrassa a Manresa.

Sant Vicenç de Castellet, 3 de julio de 2009.

El alcalde

Firmado: Joan Manel Garcia Campillo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada